Особливості судноремонту підводних поверхонь. Захист металевих матеріалів KRON на прикладі судна «Nodari Chanturiia» для ТОВ «Нібулон»

31.07.2021
Судноремонт підводних поверхонь річного та морського транспорту має свої особливості. Після того, як у процесі експлуатації на підвідних учасниках буде виконано тимчасові профілактичні роботи, це неможливо, якість лакофарбового покриття повинно бути на рівні.

Система захисту матеріалів KRON розроблена та спеціально розроблена для обробки вуглеводистого металу з різним степенем корозії. У тому числі - для водного транспорту.

Для захисту від обростання підводну частину зовнішньої обшивки обов'язково зафарбовують спеціальною фарбою, яка зупиняє розмноження водоростей та мікроорганізмів на поверхні судна.

Фарбування підводної частини «Nodari Chanturiia»

Для отримання максимального результату та тривалої служби без додаткового фарбування, для судна «Nodari Chanturiia» були вибрані такі матеріали: • Епоксидна ґрунт-фарба Kronoprimex 2207 сірого кольору для підвищення адгезії поверхонь, склеювання поверхонь з наступним шаром • Проміжний епоксидний антикорозійний ґрунт Kronotiecoat 2204 (жовто-сірого кольору) з підвищеною стійкістю до води • Самополірувальне протизахисне покриття Kronomarine A/F 2401 у червоному кольорі

Важливими та обов’язковими умовами використання даних матеріалів є рекомендована схема підготовки поверхні та самого нанесення.

Тільки дотримуючись затверджених технологічних схем фарбування, можна домогтися гарного і довговічного результату. А зовнішня частина судна буде надійно захищена від корозії та обростання.

Інші новини
Контакти

Група компаній «Сілта» працює з 1996 року і окрім основного напрямку включає 4 дочірні компанії з дистрибуції та виробництва лакофарбових та оздоблюючих матеріалів.

Телефон
Адреса

49023, м. Дніпро, вул. Радистів, 5a, оф. 402