
Конференція проходила в двох напрямках:
- Обговорення сучасних технологій для створення якісних покриттів.
- Спілкування щодо особливостей ринку лакофарбових матеріалів у 2025 році.
Головні цілі COATIGS-UA:
- Обмін цінним досвідом із з новими партнерами, споживачами, дистриб’юторами, рітейлами.
- Підтримка та розвиток ринку лакофарбових матеріалів.
- Знайомство з новітніми технологіями у галузі покриттів.
- Освітлення проблем сучасного ринку лакофарбової продукції і не тільки.
В рамках конференції Національний продакт менеджер напрямку Побутові ЛФМ групи компаній SILTA group Володимир Павлюк підняв дуже цікаву тему «Особливості розвитку Private Label у сегменті ЛФМ в Україні».
Поговорили про головні переваги та нюанси роботи з Private Label, а саме:
- Самостійне управління асортиментом і портфелем.
- Самостійний розподіл товарних груп.
- Відсутність обмежень по можливостям виробництва.
- Самостійне управління товарними запасами та оборотними коштами.
- Система динамічного управління буферами та контроль полиць.
- Можливість побудови власної маркетингової стратегії та стратегії розвитку бренду.
COATIGS-UA – це конференція, що дає можливість тримати руку на пульсі розвитку українського ринку покриттів, як побутового, так і промислового напрямків.
Щиро дякуємо організаторам за створення цієї корисної події.